Tuesday, November 24, 2009

SELAMAT DATANG HAMBA ALLAH YANG DIKASIHI

Mungkin ini persiapan awal saya untuk menjadi seorang penulis.Apa-apa pun saya mengharapkan sokongan daripada sahabat-sahabat sekelian dalam memberi tunjuk ajar kepada saya.Hanya Allah yang mampu membalasnya.Alhamdulillah tak lama lagi,esok lusalah tu,umat islam di seluruh pelusuk dunia akan menyambut Hari raya Aidiladha.Hari kebesaran umat Islam,tanda keagungan Islam masih dapat dirasai sehingga hari ini.Banyakkan ucapan syukur,bertasbih,bertalbiah bagi orang-orang yang menunaikan haji,bertakbir dengan penuh rasa kagum dan takjub pada Allah rabbul'alamin.

Sesunggguhnya nikmat-Mu tidak terkira banyaknya.Buat teman-teman seperjuangan,ambillah pengajaran daripada kisah Nabi agung Ibrahim A'laihissalam dalam menuntut pengorbanan yang sangat tinggi demi meraih cinta dan kasih sayang Allah Taala.Semalam kealab Perkim telah mengadakan satu ceramah bertajuk "Hakikat pengorbanan" sempena dengan hari raya kurban yang akan tiba tidak lama lagi.Banyak input yang menarik yang dapat saya ambil.

Apa-pun mungkin saya akan keluarkan posting yang lain pada masa akan datang untuk berkongsi ilmu dengan sahabat-sahabat yang sudi berkunjung ke blog saya ini.Mohon pertolongan hanya kepada Allah ats segala kelemahan yang mungkin saya sedari ataupun tidak saya sedari.Saya bukanlah seorang penulis yanh hebat sepertimana sahabat saya yang lain,namun diri ini akan terus berusaha untuk melakukan yang terbaik.Moga Allah memberi rahmat dan kemudahan kepada diri ini.amin.

1 comment:

  1. tahniah dan takziah abangku kori yang dikasihi...lapah2 lembu tu igt2 la daku dalam pisaumu..hehehe..kullu aam wa antum bi alfen kher

    ReplyDelete